Saturday, February 14, 2009

Despre Ziua Indragostitilor cu Marius (ex Akcent)

Interviu cu Marius Nedelcu, fostul component al formatiei Akcent.

Acasa.ro: Ce inseamna pentru tine Valentine’s Day?
Marius: Eu nu am crescut cu sarbatoarea asta si nu prea imi spune mare lucru, dar nici nu pot spune ca imi displace.
Acasa.ro: 5 lucruri fara de care o relatie nu are cum mearga?
Marius: Loialitate, atractie fizica, umor, comunicare si schimbare.
Marius NedelcuAcasa.ro: 5 lucruri pe care nu trebuie sa le faci intr-o relatie?
Marius: Pai lipsa celor 5 lucruri de mai sus.
Acasa.ro: Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
Marius: De regula sunt rezervat si evit sa fac lucruri nebunesti....mi se par putin extreme.
Acasa.ro: Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine un cantec de dragoste, acela ar fi...
Marius: Imi place mult „Ain’t no sunshine”.
Acasa.ro: Cand ai spus ultima oara „Te iubesc”? Cu ce ocazie?
Marius: Cred ca ultima data i-am zis unei prietene bune mai in gluma...”I love you, bitch”.
Material realizat de Catalin Pavel si Andreea Penes

No comments:

Post a Comment