Saturday, February 7, 2009

Elena nu vrea la emisiunea Happy Hour a lui Maruta. Afla de ce!

Catalin Maruta ocolit de marile Vedete

Catalin Maruta a fost ranit in orgoliu. Nu stiu daca el o recunoaste, dar simt asta din cele scrise tocmai de el pe blogul sau personal. Si pe noi ne-a intrebat cineva de ce nu merge Elena Gheorghe in emisiunea Happy Hour, mai ales ca este reprezentanta Romaniei la Eurovision. Raspunsul nu-l stim inca, dar promitem ca ne vom da silinta sa-l aflam. Pana atunci va las sa lecturati ce a asternut pe “foaie” Catalin Maruta:

“Am fost intrebat de ce Elena Gheorghe si Laurentiu Duta nu au fost prezenti si la “Happy Hour”, sa ne cante piesa dupa ce au castigat la Eurovision.

Ce trebuie sa stie cei care au pus astfel de intrebari, este faptul ca am lansat repetate invitatii in emisiune, dar, de fiecare data, raspunsul a fost evaziv. Fara sa mi se raspunda cu un “NU” hotarat, am auzit explicatii din acelea cosmetizate in graba, doar-doar nu s-or observa ridurile. Si, cand nu ti se dau explicatii logice, incerci sa le cauti singur. Mi-am amintit ca ultima data cand Elena Gheorghe a venit in emisiune, a fost foarte incurcata, in urma observatiei mele ca nu cunoaste numele copiilor, din corul cu care tocmai isi promova o piesa. Elena a zambit atunci, dar nu era zambetul ei. Regret ca trebuie s-o spun, dar nu cred ca atitudinea aparent joviala poate salva ranchiuna ulterioara! Se vede treaba ca Elena nu m-a iertat pentru interventia de atunci, de unde trag concluzia ca vedetele noastre nu asteapta decat aplauze si osanale. Ele nu au defecte si, chiar daca recunosc ca le au, veti vedea ca, la exemplificarea lor, vor mentiona inocent niste calitati.

Laurentiu Duta s-a ofilit foarte tare cand eu am anuntat in emisiune ca trupa 3 Sud-Est se va dezmembra. Adica, a reactionat exact la fel cu toate celelalte trupe, aflate in situatii similare. Numai ca, dupa doar doua saptamani, Duta a anuntat intentia de a avea o cariera solo. Nu e nici primul, nici ultimul care sa ia o asemenea decizie. Dar nici primul care sa nu se supere degeaba…

In ciuda tuturor acestor imbufnari prost mascate, eu am felicitat persoanele mai sus amintite, le-am urat succes in direct, pentru ca nu am niciun motiv sa nu ma bucur pentru calificarea lor. Dupa ceva ani in televiziune, va rog sa ma credeti ca supararile vedetelor nu mai sunt un secret pentru mine. Telespectatorii mei fideli au mai vazut cantareti care m-au tocat marunt si constant prin alte emisiuni si care, atunci cand au inceput campania de promovare a unui album, au intrat in emisiunea mea, cu nonsalanta omului care nici usturoi n-a mancat, nici playback-ul nu-i miroase.“

No comments:

Post a Comment